Peggy Sage - Durcisseur cure express. Ratunek dla zniszczonych paznokci

Po nieudanym romansie z odzywką Regenerum (recenzja) postanowiłam kupić przez internet (na Allegro) odżywkę Peggy Sage - Durcisseur cure express. Zapłaciłam za nią 40,50 zł. z przesyłką - warto szukać okazji bo podobno cena potrafi dochodzić do 60 złotych!

Cytując producenta: 
Ekspresowa odżywka do bardzo słabych lub zniszczonych paznokci. błyskawicznie, w widoczny sposób regeneruje i odżywia zniszczoną płytkę paznokcia.Sprawia, że osłabione i zniszczone paznokcie stają się mocne i twarde, końcówki nie rozdwajają się i nie łamią. 

Podobno ma się to stać w 2 tygodnie. I wiece co? Mają rację!
Zacznę jednak od początku. Opakowanie 11 ml to klasyczny lakier do paznokci o mlecznym kolorze. Dla mnie to rewelacja, bo dzięki niemu przez cały czas kuracji mamy umalowane, świeżo i naturalnie wyglądającą płytkę. Po mękach z odzywką Regenerum była to bardzo miła odmiana. Buteleczka prostokątna, smukła, pędzelek długi, wygodny w użyciu. Pierwsza warstwa schnie szybko, gorzej z drugą - ale nie ma tragedii.

  


Pomysł malowania, dokładania drugiej warstwy kolejnego dnia, zmywania trzeciego i rozpoczynania od nowa uznałam za dziwny, ale się go trzymałam. Sądziłam, że takie malowanie i zmywanie to raczej zrujnuje moje słabe, rozdwajające się pazury - ale nie!

po pierwszej aplikacji

Po 2 tygodniach płytka stała się gładka, paznokcie przestały się rozdwajać  żaden się nie ukruszył ani nie złamał  Są wyraźnie odżywione i zrobiły się twarde! Zaznaczę, że w tym czasie były święta  generalnie porządki, szorowanie wanny, mycie okien i inne podobne męki dla rąk - oczywiście bez rękawiczek ochronnych (nigdy się nie nauczę!). Jestem zachwycona efektami! Żadnych problemów! Do tego odżywka Peggy Sage - Durcisseur cure express jest bardzo wydajna. Z pewnością zamieszka u mnie na stałe. Polecam ją wszystkim tym, którzy zwątpili już w ratunek dla swoich paznokci!

po 2 tygodniach

Komentarze

  1. o coś dla mnie - rzeczywiście dziwne to zmywanie 3 dnia, ale jak daje rezultaty to piszę się na to bez marudzenia ;) cena troszkę "szalejąca" ale widzę że warto zainwestować

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę jest super. Moja znajoma potwierdziła, u niej również efekty są bardzo widoczne i stosuje ją regularnie. Podobno nawet jeśli się maluje po porostu paznokcie (bez tego zmywania itd), albo nawet stosuje POD lakier to też działa. Polecam zakup na Allegro (ja kupiłam u e-paznokcie) bo w sklepach to chyba poszaleli z tymi cenami.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam ale muszę spróbować bo moje paznokcie to ruina po eveline 8w1

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm a masz porównanie do NailTeka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam, ale chętnie porównam po skończeniu tej odzywki, szczególnie jeśli polecasz

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz